TRIDUO SOLEMNE AMB PREDICACIÓ DEL PARE ENRIC CASELLAS, DOMINIC.

El P. Enric Casellas Sanahuja, de l'Orde dels Predicadors, a la qual va pertànyer Sant Vicenç Ferrer, vendrà des de València per compartir amb la parròquia de Porreres uns dies de pregària, reflexió i celebració, en el marc de l'Any de la Fe i del record de l'estada al poble d'un gran sant i model de sacerdot que fou Sant Vicenç Ferrer. Vos convidam a participar en els actes que tendran lloc a la nostra parròquia els primers dies de novembre, i que vos presentam a continuació:

DIA 1 DE NOVEMBRE, DIVENDRES, FESTA DE TOTS SANTS

A les 11h. Missa a l'oratori de la Santa Creu, presideix el rector de la parròquia i predica el P. Enric Casellas.

Després de la missa, al Cementeri, tendrà lloc un responso per tots els difunts.

A les 18h., a la sala gran de la Residència, meditació del P. Enric Casellas: Jesús i les relacions humanes. A continuació, temps de silenci i pregària a l'església parroquial. El P. Enric estarà disponible per escoltar confessions.

DIA 2 DE NOVEMBRE, DISSABTE, COMMEMORACIÓ DELS FEELS DIFUNTS

A les 18h., a la sala gran de la Residència, meditació del P. Enric Casellas: La gràcia dels sagraments i la força per viure. A continuació, temps de silenci i pregària, a l'església parroquial, amb el P. Enric disponible per consultes espirituals o per confessions.

A les 20h. Eucaristia a la parròquia per tots els difunts, especialment els que han mort el darrer any. Presideix el rector de la parròquia i predica el P. Enric Casellas.

DIA 3 DE NOVEMBRE, DIUMENGE, COMMEMORACIÓ DE SANT VICENÇ FERRER

A les 18h., a la sala gran de la Residència, meditació del P. Enric Casellas: Compartir la nostra fe i la nostra Església. A continuació, temps de silenci i pregària, a l'església parroquial, amb el P. Enric disponible per consultes personals i per escoltar confessions.

A les 20h., solemne Eucaristia en honor de Sant Vicenç Ferrer, per commemorar el 600 aniversari del seu pas per Porreres. Presideix i predica el P. Enric Casellas.

Després de la missa: processó dels fanalets, amb participació dels infants de la catequesi i de postcomunió. Vos convidam a portar un fanalet, que pot esser fet vostre, per fer una senzilla processó-marxa fins al cantó del carrer Pou Florit amb el carrer Almoina on la tradició ens diu que Sant Vicenç Ferrer va pronunciar el seu sermó. La parròquia regalarà els ciris per als fanalets. Un nin de Porreres (Joan Servera Nicolau) vestit amb l'hàbit dels dominics (hàbit cedit per l'ocasió per l'Agrupació cultural Sant Domingo de Manacor), recitarà de memòria, a la mateixa cantonada, un sermó, que rememora el que va fer Sant Vicenç fa 600 anys.