Ahir dissabte capvespre la Parròquia de Nostra Senyora de la Consolació de Porreres es va vestir de festa per rebre la primera vista del Sr. Bisbe de Mallorca Mons. Javier Salinas i també celebrar la Confirmació de 23 joves porrerencs.

El Bisbe de Mallorca abans de la celebració va realitzar una ràpida visita al temple parroquial juntament amb el rector Mn. Àngel Reigadas. El Bisbe després de la visita a la que és considerada com "La Seu de la part forana" va manifestar: "És la primera vegada que estic amb vosaltres i estic molt content i impressionat per aquesta església tant majestuosa, tant esplèndida, és una herència dels nostres avantpassats i és un signe de vitalitat de la nostra Església. Qui ha fet aquesta obra d'art portava molta energia i molta alegria per fer una cosa gran. Nosaltres també avui farem una celebració molt sentida perquè nosaltres sabem que el Senyor és al mig nostre, no el podem veure amb els nostres ulls però Ell ens ha deixat els signes de la seva presència."

Una vegada acabada l'Eucaristia el Bisbe va ser obsequiat amb productes porrerencs als que no hi podien faltar els albercocs de galta roja.

Ja per acabar la festa tots els presents pogueren participar del senzill refrigeri que havien preparat els joves confirmats al pati parroquial on també es varen repartir unes xapes de record.