El rector de la Parròquia de Porreres, Mn. Angel Reigadas, acompanyat d’un dels membres del Consell parroquial, Simó Tortella, va realitzar una visita a la mesquita de Porreres el passat 1 de setembre, per poder fer arribar a l’Iman i als altres líders de la comunitat islàmica de Porreres el missatge que el papa Francesc ha escrit als musulmans de tot el món amb motiu de la celebració del final del mes sagrat del Ramadan. El rector va entregar una còpia del missatge en àrab i un altre còpia en castellà, extretes de la pàgina web del Vaticà, lo qual va ser rebut amb molt d’interès per part de l’Iman de la mesquita, que va agrair el gest.

Va ser una ocasió per poder conèixer-nos millor mútuament, i intercanviar idees i projectes de cara al futur, com per exemple una millor coordinació entre els serveis assistencials de la mesquita i l’assistència de Càritas parroquial. Els líders de la comunitat islàmica varen rebre positivament la idea de que les famílies marroquines puguin rebre a ca seva el full parroquial Semilla, tal com es reparteix a tota la resta de cases del poble. Així poden estar informats de la vida parroquial de Porreres. El rector també va informar sobre la voluntat del papa Francesc de que hagi una jornada de pregària i dejuni el dia 7 de setembre a favor de la pau a Síria, i del gran interès del papa en que hi hagi pau i bona convivència entre els cristians i els musulmans en qualsevol part de món.

El rector es va poder fotografiar amb els líders de la mesquita i amb tots els nins i nines que cada diumenge acudeixen a la mesquita per rebre les classes de doctrina islàmica.