El Bisbe de Mallorca, Mons. Jesús Murgui, ha signat els nomenaments eclesiàstics següents el 29 de juliol de 2011.

Sr. Miguel Costa Simón. Confirmat com a President de la Junta Rectora de l’Associació de Confraries de Setmana Santa de Palma.

Sr. Lorenzo Marián Barrientos. President del Secretariat Diocesà del Moviment de Cursillos de Cristiandad.

Mn. Antoni Amorós Terrassa. Rector del Seminari Menor en Família i Formador del Seminari Major, continuant com a Vicari Episcopal d’Assumptes Econòmics i Ecònom Diocesà.

Mn. Pere N. Oliver Vives. Vicedelegat Diocesà de Pastoral Catequètica i Litúrgica i Rector de les parròquies de Sant Josep Obrer i Corpus Christi de Palma.

P. Antoni Cañellas Borràs, CO, Director del Secretariat Diocesà de Confraries de Setmana Santa i rector d’Algaida.

Mn. Francesc Ramis Darder. Director del Secretariat Diocesà de Pastoral Universitària i vicari de la Parròquia de Santa Creu de Palma.

Mn. Francesc Vicens Gomila. Consiliari dels Grups d’Esplai de Mallorca.

Mn. Joan Servera Terrassa. Rector de la Parròquia d’Artà i de la Colònia de Sant Pere.

P. Vicente Roig Cañellas, CR. Confirmat com a Rector de Son Espanyolet de Palma.

P. Juan Amengual Jaume, CM. Rector de Son Oliva de Palma.

Mn. Manuel Antoni Montero Polo. Rector de Santa Maria del Camí.

Mn. Bartomeu Tauler Valens. Vicari de Nostra Senyora dels Dolors, Crist Rei i Sant Pau de Manacor.

Mn. Josep Adrover Vallbona. Vicari de Santa Maria la Major, Sant Domingo i Crist Rei d’Inca, continuant com a Canceller - Secretari.

P. Vladimir Cárdenas Torres, CR. Vicari de Son Espanyolet de Palma.

Mn. Joan Andreu Alcina, Diaca al servei de les parròquies de Muro i de Can Picafort.