Dissabte passat(09-04-16) 6 joves de la Parròquia de Nostra Senyora de la Consolació de Porreres varen rebre el Sagrament de la Confirmació.

La cerimònia va ser presidida pel Senyor Bisbe de Mallorca Mons. Javier Salinas. Concelebraren Mn. Josep Sastre i Mn. Sebastià Salom, rector de Porreres.

A la celebració hi participaren els familiars dels joves, els catequistes, el grup de guitarres, l’organista, i feligresos de la parròquia.

La celebració va ser molt emotiva i viscuda. Al final, el Senyor Bisbe va fer entrega a cada un dels confirmats d’un Sant Crist fet de branques d’arbres del Burundi que els havia portat d’aquelles terres llunyanes d’Àfrica el rector Sebastià quan va estar de missioner allà.

La festa va acabar amb un refrigeri al pati parroquial per tots els presents.

Aprofitant la visita de Mons. Salinas, el rector va mostrar les reformes que es varen realitzar a finals d’any passat a la vicaria i a la rectoria de Porreres.

Es va visitar la nova sala multi-usos de la rectoria i totes les sales que s’han construït a la vicaria i que des del passat gener són emprades per la catequesi parroquial.